„Skutečné věci nevznikají za rok.“

Má práce = Naplňuje vaše cíle

Pomáhám lidem proměnit jejich finanční cíle v realitu. Díky komplexnímu plánování a individuálnímu přístupu zajistím, aby vaše finance pracovaly efektivně a v souladu s vašimi prioritami. Společně vytvoříme cestu, která vám přinese jistotu, klid a možnost žít život, jaký si přejete.

Komplexní majetkové poradenství

Komplexní majetkové plánování není jen o jednotlivých produktech, jako jsou investice nebo pojištění. Jde o vytvoření uceleného a smysluplného plánu, který propojí všechny složky vaší finanční situace. Společně jasně definujeme vaše cíle a nastavíme konkrétní strategii, díky které vaše finance začnou pracovat pro vás – efektivně, transparentně a v souladu s vašimi prioritami a životními sny.

Proč je komplexní finanční plánování důležité?

Protože vám poskytne nejen jasnou cestu k vašim cílům, ale i jistotu, že vaše finance jsou v souladu s vašimi hodnotami a prioritami. Je to způsob, jak mít kontrolu nad svými prostředky a zároveň žít plnohodnotný život, který si přejete.

Co díky spolupráci získáte?

Obsah spolupráce:

Co znamenají pojmy v obsahu spolupráce?

Finanční cíle

Základním úkolem majetkového poradenství je spolu s klienty správně definovat cíle, kterých chtějí dosáhnout.

Audit smluv

Prověření skutečnosti, zda jsou stávající nebo navrhované smlouvy v souladu s cíli klienta, a zda v nich obsažené definice a povinnosti odpovídají aktuálně platným standardům na trhu.

Řízení rozpočtu

Příjmy a výdaje klienta, jejich definování a rozčlenění představuje základní předpoklad úspěšného splnění cílů v budoucnu. Práce s poradcem pomáhá najít cesty, jak dostupné zdroje lépe využívat.

Řešení životních situací

Současně poradce připravuje klienty na různé životní situace, nejlépe dříve než nastanou (například financování vlastního bydlení, majetkové vyrovnání, dědění a mezigenerační převody majetku, zajištění dětí a další).

Finanční plán

Finanční plán pomáhá klientům správně využívat majetek, zdroje a finanční nástroje – investice, pojištění a úvěry tak, aby cesta ke splnění cílů byla co nejbezpečnější a majetek nebyl vystaven zbytečnému riziku.

Ekonomické poradenství

Cílem je klientovi nabídnout nadhled a komplexní propojení s oblastmi, které s financemi souvisí (například volba formy podnikání, oddělení osobního majetku od podnikání, vztahy mezi spoluvlastníky, konzultace s daňovým poradcem či právníkem a další).

Jak probíhá spolupráce se mnou?

Jak probíhá spolupráce
se mnou?

1. Poznáme se

Prvotní kontakt proběhne osobně a během cca 45 minut s Vámi proberu Vaše očekávání. Zjistíme, jestli můžeme společně spolupracovat a zda je pro Vás vzájemná spolupráce vhodná.

2. Vytvoříme zadání

Následně spolu probereme Vaše finanční cíle, kterých chcete dosáhnout. Ať je jimi akumulace majetku, vlastní bydlení, zajištění nejbližších či pravidelná renta. Podíváme se na to, jak tyto otázky řešíte nyní, a vy zjistíte, co jsou rizika a příležitosti stávajícího řešení.

3. Plán

Přibližně do týdne vypracuji váš osobní plán, který zohlední Vaše cíle, možnosti a životní situaci. Budete mít v ruce konkrétní dokument, který Vám pomůže v dlouhodobé péči o Váš majetek. Plán spolu detailně projdeme a odsouhlasíme si jednotlivé kroky vedoucí k Vašim cílům.

4. Pravidelná komunikace

Sestavení a první kroky realizace Vašeho plánu jsou však jen začátkem naší spolupráce. Život je plný proměn. Ať už jde o pracovní změny, rodinné události nebo tržní výkyvy, váš plán pravidelně aktualizujeme a přizpůsobujeme, abyste vždy měli jistotu a kontrolu nad svou finanční situací.

Na začátku spolupráce se obvykle budeme potkávat častěji. Vše je ale podřízeno potřebám každého klienta.

Nejčastější kladené otázky?

Při spolupráci se mnou se často objevují otázky, které klienty zajímají nejvíce. Proto jsem pro vás připravila přehled odpovědí na ty nejčastější dotazy. Ať už vás zajímá průběh spolupráce, tvorba finančního plánu nebo můj přístup k jednotlivým řešením, zde najdete vše potřebné. Pokud nenajdete odpověď na svou otázku, neváhejte mě kontaktovat – ráda vám vše vysvětlím osobně.
Co opravňuje majetkového poradce k jeho činnosti?

Majetkové poradenství se řídí předpisy platnými pro poskytování finančního poradenství. Jedná se o jednu z nejvíce regulovaných služeb s vysokými požadavky na odbornou způsobilost a etické standardy.


Každý poradce musí mít registraci u ČNB, a to nejlépe ve všech oblastech poskytovaných služeb:
• registrace dle zákona o podnikání na kapitálovém trhu
• registrace dle zákona o spotřebitelském úvěru
• registrace dle zákona o distribuci pojištění a zajištění
• registrace dle zákona o doplňkovém penzijním spoření


Ověřit si všechna tato oprávnění můžete přímo na stránkách ČNB.
KStačí kliknout na odkaz, zadat číselný kód a poté v levém menu zvolit možnost „Přímé hledání“. Nakonec zadáte mé IČO: 74326333.


Dále je povinností každého poradce své vzdělání neustále rozšiřovat, což může doložit osvědčeními o absolvování následného a rozšiřujícího vzdělávání, odborných kurzů a školení.

Jakým způsobem jste placena za své služby?

Majetkový poradci mohou být odměňováni různými způsoby. Mezi nejčastější modely patří provizní systém, hodinová sazba nebo paušální poplatek. Použitý model odměňování se liší dle individuálních potřeb klienta a každý poradce seznámí klienta na začátku spolupráce s tím, jak bude odměňován, popř. jaký rozsah služeb je poskytován v provizním systému.

Provizní systém je nejrozšířenější a spočívá v tom, že poradce získává provizi z produktů, které vám doporučí. Tato provize se obvykle pohybuje v rozmezí několika procent z hodnoty sjednaného produktu.

Pokud klient preferuje transparentnost, nebo poskytnutá služba nesouvisí se zprostředkováním produktu, je poradce odměňován hodinovou sazbou.

Někteří poradci nabízejí svým klientům také paušální poplatek, který je vhodný pro dlouhodobou spolupráci. Klient tak získá větší rozsah služeb za výrazně výhodnějších podmínek, než nabízí hodinová sazba nebo provizní systém.

Jak široký okruh produktů můžete nabídnout?

Jedinou návštěvou získáte přístup do mnoha finančních institucí a pomohu Vám vybrat ty nejlepší finanční služby, které jsou na našem trhu dostupné.
• 22 pojišťoven
• 8 penzijních společností
• 3 stavební spořitelny
• 23 úvěrových a leasingových společností
• 17 investičních společností

Ale to není to nejdůležitější. Vzájemnou spoluprací:
• získáte přehled o svých příjmech, výdajích a majetku
• vytvoříme plán dosažení vašich cílů
• připravíte se na nečekané životní situace
• získáte podporu v řešení krizových situací, od dopravní nehody, přes ztrátu majetku, po rozvod či dědické řízení
• ulehčíte si přípravu podkladů pro své daňové poradce, právníky či životní partnery

Co mám dělat s produkty, které jsem sjednal dřív?

Nejdříve je třeba stávající produkty detailně analyzovat, zda jsou vhodné pro řešení vaší situace a odpovídají platným standardům na trhu. Pokud budou vhodné pro dosažení vašich cílů, tak je společně efektivně využijeme. Integrovat tyto produkty do celkového finančního plánu je klíčové pro optimalizaci vašich financí a udržení nákladů na minimu. Rušení stávajících produktů bez důvodu může být nevhodné, protože může vést k finančním ztrátám.

Budu mít dostatek peněz na stanovený plán?

Toho se nemusíte obávat. Majetkové poradenství je pro každého. Plán vychází z vašich individuálních cílů a potřeb a detailní analýzy vaší životní situace a finančních možností. Tento proces mi umožňuje navrhnout realistické a udržitelné řešení.

Potřebujete radu?

Neváhejte mě kontaktovat, a společně najdeme řešení pro každou situaci!